poniedziałek, 3 grudnia 2012

Lilith

IMIE: Lilith
KSYWA: -
WIEK: 1,5 roku
RASA: zwykły wilk
MAGICZNE MOCE: -
PARTNER: brak.
CHARAKTER: dużo pisania. bardzo emocjonalnie podchodzę do wszystkiego, ale staram się rozważnie podejmować decyzje, potrafię być bardzo niemiła, jeśli tylko ktoś zajdzie mi za skóre, jestem szczera aż do bólu i mówię to co myślę. 
HIERARCHIA: doradca?
KONTAKT: 11654369 
HISTORIA: Urodziłam się w WNW [Wataha Nieustraszonych Wilków] która w swoim czasie była jedną z potężniejszych i liczniejszych watah tego świata, tam też dorastałam. Dni upływały mi na beztroskich zabawach, ganianu się z wiatrem i motylami. Byłam jedynaczką, to też rodzice bardzo mnie rozpieszczali, nie wiem co mi odbiło, pewnego dnia postanowiłam opuścić bezpieczny dom i udać się w poszukiwaniu swojego wlasnego miejsca na ziemi, od tamtej pory błąkam się od stada do stada, no i jestenm tu.

http://images35.fotosik.pl/155/1ca327206d8afff6.jpg

2 komentarze:

  1. Witaj Lilith...mam nadzieję że Ci się tu spodoba xD *skinął łbem*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Lil *uśmiecha się* na pewno się spodoba ^^

    OdpowiedzUsuń