niedziela, 21 kwietnia 2013

To chyba najtrudniejsza chwila w moim życiu. ~

Czemu taki tytuł? Już wyjaśniam.
Odchodzę z RPG.

Szczerze mówiąc.. Nie chce odchodzić, ale muszę.
Z WE jest mi najciężej się rozstać, ponieważ to stado towarzyszy mi od początków mojego RPG. Zawsze będę wspominać chwilę z Wami jako jedne z tych najlepszych w życiu.

Od czasu do czasu będę Was odwiedzać, ale może raz na dwa tygodnie.
Mogę obiecać, że jeśli dostanę zgodę to pojawię się na Zlocie.

Może kiedyś powrócę? To zależy wszystko od atmosfery na RPG, bo to właśnie z tego powodu odchodzę. Zabrakło mi tego "czegoś" w całym wirtualnym świecie.
Mam nadzieję, że spotkamy się prędzej czy później.

Zawsze będziecie częścią mojego życia, bo to przez Was jestem takim zbokiem. Wam to zawdzięczam, heh. ♥

Ines Was kocha. ♥
Do zobaczenia, żabki.

1 komentarz:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *cisza 5 minutowa*...nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    _Rufi_

    OdpowiedzUsuń