czwartek, 29 listopada 2012

Jak powstało WE

W watahy bawiłam się od paru dobrych lat. Nie pamiętam ile miałam jak zaczynałam 12/13 oO. Na początku tylko wchodziłam na chaty i zobaczyłam na czym to polega potem zaczęłam dołączać. Pierwszą watahą jaką sama stworzyłam była wataha wilków wody. Nie przerwała zbyt długo ale mam z nią parę miłych wspomnień. Prawdziwie za watahy wzięłam się przy WWB. Wtedy już wiedziałam co znaczy prowadzić watahę, żeby się rozrastała. Pisałam wtedy jako Kendra. Postać Sadness powstała w WG (wataha Aq). Szalona mroczna i zboczona wilczyca to postać, która najbardziej mi odpowiadała. Jednak WE prowadziłam na początku jako Roxi. Postanowiłam przenieść moją postać, do której już tak silnie przywiązałam się w WG na pozostałe watahy. WWB niestety się rozpadło a WE stworzyłam od nowa już jako Sadness. Nie pamiętam za wile z początków nie wiem nawet kiedy dokładnie powstało WE ani kto dokładnie tam był. Odnowa nastąpiła 15 sierpnia 2009. Jednak już od początku stwierdziłam, że to będzie coś oryginalnego, szalonego i niepowtarzalnego. Myślę, że się udało! WE osiągnęło duży sukces dlatego, ze byłam bardzo związana z ta watahą. Ciągle myślałam tylko o tym co by tu jeszcze dodać kiedy będę mogła znów wejść na chat itd. Trochę byłam od tego uzależniona ale nie żałuje poznałam tu dożo przyjaciół. Uciekłam tu od problemów codziennego życia i mam nadzieje, że stado przetrwa!
Ruf możesz wkleić swoją część historii a ja jeszcze coś dopisze potem o tym jak pojawiały się pierwsze osoby. ^^

2 komentarze:

  1. Zarąbiście Saddy *wyciera nos chusteczkę* a mówią że chłopaki nie płaczą -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. no wiem ze to takie piękne zawsze walne taką wzruszającą mowę po paru kieliszkach xD

    OdpowiedzUsuń